Thread: Songkette
|
Eröffnet am: 14.07.2003 11:35 Letzte Reaktion: 26.05.2026 14:14 Beiträge: 48599 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik - Forenspiele |
|
|
![]() |
||||||
| > Keep control- Sono Lovepower (Ärzte) ~ Und als Regentropfen meinen Körper säumten und mein Haar strähnig hinabhing,suchte ich nach Worten die beschreiben sollten, wie dieser Moment mich prägte, in dem ich nur an die Person dachte, die meine Lippen einst mit Liebe versiegelte und in deren Augen ich stets wie in einem tiefen Ozean versank...ohne zu ertrinken~ ...quando chiudo gli occhi vedo solo te... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Rocket man- Elton John |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Rocket man- Elton John Nobody loves you - Garbage ~u~ ~ Und als Regentropfen meinen Körper säumten und mein Haar strähnig hinabhing,suchte ich nach Worten die beschreiben sollten, wie dieser Moment mich prägte, in dem ich nur an die Person dachte, die meine Lippen einst mit Liebe versiegelte und in deren Augen ich stets wie in einem tiefen Ozean versank...ohne zu ertrinken~ ...quando chiudo gli occhi vedo solo te... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Undendlich-Silbermond ~H~ Trinkt aus Piraten, yo ho... |
|||||||
|
||||||
| Hiccup- Pink --P-- |
|
![]() |
||||||
| Pale - Within Temptation I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Ein langer Weg- Böhse Onkelz Der Zynismus ist meine Rüstung, der Sarkasmus mein Schwert und die Ironie mein Schild. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Glücklich - Farin Urlaub ..+ H +.. Everytime I see a rose, I remember. Slender body standing straight. The swayin' crimson peddles of you hair. Sometimes having sharp thorns.... |
|||||||
|
||||||
| Gone to California-Pink --A-- |
|
![]() |
||||||
| After The Fall - Tans-Sebirian Orchestra I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Links 2 3 4- Rammstein Der Zynismus ist meine Rüstung, der Sarkasmus mein Schwert und die Ironie mein Schild. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| 4 am Forever - Lostprophets I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Rizzo- Chimaira Der Zynismus ist meine Rüstung, der Sarkasmus mein Schwert und die Ironie mein Schild. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Over The Hills And Far Away - Nightwish I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
|
![]() |
||||||
| yall want a single- Korn Der Zynismus ist meine Rüstung, der Sarkasmus mein Schwert und die Ironie mein Schild. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Everybod´s Fool - Evanescence I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
|
||||||
| loved to be loved by you-Marc Terenzi -U- |
|
![]() |
||||||
| unnamed feeling- metallica Der Zynismus ist meine Rüstung, der Sarkasmus mein Schwert und die Ironie mein Schild. |
|||||||
| Zuletzt geändert: 28.09.2006 19:49:27 | |||||||
|
![]() |
||||||
| Ghost Of You - Good Charlotte I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
| Zuletzt geändert: 28.09.2006 19:50:40 | |||||||
|
||||||
| Unfaithful-Rihana -L- |
|
![]() |
||||||
| Love Will Tear Us Apart - Joy Division I don't care if Monday's black Tuesday Wednesday heart attack Thursday never looking back It's Friday I'm in love |
|||||||
|
||||||
| Tears don't fall-Bullet for my Valentine -L- |
|
||||||
| Liberatio - Krypteria -O- |
|
![]() |
||||||
| Oh (Ciara) -H- Watashi yume miru... Doushite? Sore wa himitsu desu! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| HYSTERIA!! (Muse) --A-- Justify my reasons with your blood My Muse moments: 24/6 - Southside // 29/11 - Böblingen // 13/12 - Düsseldorf |
|||||||
|
![]() |
||||||
| A Town called hypocrisy - Lostprophets ..+ Y +.. Everytime I see a rose, I remember. Slender body standing straight. The swayin' crimson peddles of you hair. Sometimes having sharp thorns.... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > A Town called hypocrisy - Lostprophets > ..+ Y +.. Yours yours yours - moulin rouge -E- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
||||||
| exitus - e nomine wer lesen kann ist klar im vorteil! XD |
|
![]() |
||||||
| Sanfter Verführer - Rosenstolz ..+ R +.. Everytime I see a rose, I remember. Slender body standing straight. The swayin' crimson peddles of you hair. Sometimes having sharp thorns.... |
|||||||
|
||||||
| everybody needs somebody to love - Solomon Burke ^^ -E- |