Thread: Songkette
|
Eröffnet am: 14.07.2003 11:35 Letzte Reaktion: 26.05.2026 14:14 Beiträge: 48599 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik - Forenspiele |
|
|
|||||||
| never can rewind (ShinHwa) . D . Forgetness is not being able to be touched I can't touch you, so I am being forgotten |
|||||||
|
|||||||
| Dancing with tears in my eyes --> Freedom Call |
|||||||
|
|||||||
| Save Sex --> Indochine ( kennt hier überhaupt jemand Indochine??) Keep smiling just as if you are alright - it's the best! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Xclamation - X-Japan .N. She will kill to make herself more beautyful My sister, obscene sister, be fucked, be played, drowned |
|||||||
|
|||||||
| "Never Ever" all saints (muha....son scheiß --; ) ~ R ~ |
|||||||
|
||||||
| Rantanplan - flymoe -> N So remember with sadness all those who died, And those who lived but hardly survived 'Never again', did I hear you say? But they're dying in Africa every day. |
|
![]() |
||||||
| Hikaru Utada-First Love |
|||||||
|
||||||
| Annihilation - A Perfect Circle |
||||||
| Zuletzt geändert: 08.12.2004 16:42:42 |
|
|||||||
| not in love (enrice eglesias) -E- Who killed Cock Robin? I, said the Sparrow,with my bow and arrow, I killed Cock Robin. Who saw him die? I, said the Fly, with my little eye, I saw him die. Who caught his blood? I, said the Fish, with my little dish, I caught his blood. |
|||||||
|
||||||
| End Of All Hope - Nightwish Schon wieder -E- Ich - ein Mensch?! Sag das nicht nochmal! |
|
|||||||
| everytime /britnay spears) -E- sorry nomel Who killed Cock Robin? I, said the Sparrow,with my bow and arrow, I killed Cock Robin. Who saw him die? I, said the Fly, with my little eye, I saw him die. Who caught his blood? I, said the Fish, with my little dish, I caught his blood. |
|||||||
|
|||||||
| escape from hellview - Cky ~W~ ~Nimm' meine Seele, reiss sie entzwei, lass sie bluten und ich bin frei...~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| winter wonderland (von keine ahnung wem) D Signatur??? Sowas brauch ich nich... XD |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Dead Moon Rising - Sentenced She will kill to make herself more beautyful My sister, obscene sister, be fucked, be played, drowned |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Going Under - Evanescence R Wenn der Abgrund droht, mich tiefer zu reißen... ...lass ich deine Hand los... ...um dich nicht mitzuziehen... |
|||||||
|
|||||||
| Ratamahatta --> Sepultura & Korn |
|||||||
|
|||||||
| All i care is dying - Charon |
|||||||
|
|||||||
| Going under - Evanescence ~R~ ~Nimm' meine Seele, reiss sie entzwei, lass sie bluten und ich bin frei...~ |
|||||||
|
|||||||
| Red and White (Moon Hee Jun) . E . Forgetness is not being able to be touched I can't touch you, so I am being forgotten |
|||||||
|
|||||||
| Einheitsschritt - Kontrast - T - "Denn Schweigen ist feige und Denken verboten , in Deutschland , dem Land der lebenden Toten" |
|||||||
| Zuletzt geändert: 08.12.2004 23:43:47 | |||||||
|
|||||||
| T.O.P (ShinHwa) . P . Forgetness is not being able to be touched I can't touch you, so I am being forgotten |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Pop!ular - Darren Hayes Looking for love in physical beauty Desire is the drug of the bourgeoisie... |
|||||||
|
|||||||
| Rain King - Counting Crows "Denn Schweigen ist feige und Denken verboten , in Deutschland , dem Land der lebenden Toten" |
|||||||
|
|||||||
| Gothic --> Paradise Lost |
|||||||
|
![]() |
||||||
| cage - dir en grey She will kill to make herself more beautyful My sister, obscene sister, be fucked, be played, drowned |
|||||||
|
|||||||
| Every time I die --> Children of Bodom |
|||||||
|
|||||||
| Eins - Caputt "Denn Schweigen ist feige und Denken verboten , in Deutschland , dem Land der lebenden Toten" |
|||||||
|
|||||||
| Schwarze Rose --> Eisregen |
|||||||
|
|||||||
| Eiserner Stolz - Frontalkraft "Denn Schweigen ist feige und Denken verboten , in Deutschland , dem Land der lebenden Toten" |
|||||||
|
|||||||
| Zero Hour - Megashira (auch wenn die wahrscheinlich keiner kennt *schnüff*) - Vorsitzende im DCdDMh(n)B - Member #3 - Member #4 im Club der illegalen Macher - Member #2 im Club der alten Schachteln - Member #3 im Kaiba for SEME-Club |
|||||||