Thread: Was hört ihr grade an Musik?
|
Eröffnet am: 26.10.2002 13:34 Letzte Reaktion: 06.03.2020 22:22 Beiträge: 81059 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik |
|
|
![]() |
||||||
| 3 doors down - here without you ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~❤ "Die Regen ist sich sehr nass um diese Jahreszeit..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Take These Hands And Throw Them In The River // A Silver Mt. Zion Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Ville Valo & Natalia Avelon - Summer wine *____* ♥♥♥GAZEROCK IS NOT DEAD♥♥♥ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gackt - Peace ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Could've Moved Mountains... // A Silver Mt. Zion Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Tuulet - Flinch You were always on my mind, everytime I open my eyes It's like forever and a day Season changes love to hate and just too little and much too late, it lasts forever and a day, today! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| C'mon Come On (Loose An Endless Longing) // A Silver Mt. Zion Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| HIM - Join me in Death ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Raintime - Finally Me When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| HIM - Love's Requiem ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Raintime - Tears Of Sorrow When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Hizaki Grace Project - Everlasting Dream ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Raintime - Beat It When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Dir en grey - Namamekashiki Ansoku, Tamerai ni Hohoemi ~unplugged~ ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Melanie Thornton - Wonderful Dreams (die Sängerin ist an meinem 18. Geburtstag ums Leben gekommen -.-. Freddie Mercury starb genau 10 Jahre vorher *an die Beiden denk*.) Fanart-Wettbewerb zu 10 Ideen von mir - Macht mit! ^^ Hilfe beim Fanart-Favolisten-Ausmisten gesucht!!! zur FA-Favo-Liste |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Snow Patrol - Chasing Cars <3 Niveau sieht nur von unten aus wie Arroganz. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| L'Arc~en~Ciel - Kuchizuke ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Viereinhalb Jahre sind Vergangen seitdem ich diesen Thread eröffnet habe und er wird noch immer beschrieben. Schon erstaunlich.... und um nicht völlig sinnfrei zu spammen sondern nur zu spammen: NMA - Flying through the smoke. It's better to be hated for what you are, than to be loved for what you are not... |
|||||||
|
||||||
| Envy - The Unknow Glow Zitat von Richard Dawkins "Ich bin gegen Religion weil sie uns lehrt damit zufrieden zu sein,dass wir die Welt nicht verstehen." |
|
![]() |
||||||
| Hyde - Lucy in the Sky with Diamonds ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Good Charlotte - Broken Hearts Parade Niemand hat mich gefragt, ob ich leben will, also schreibt mir auch nicht vor, wie ich zu leben habe. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gackt - Dispair ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Raintime - Beat It :X When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| The Rifles - Hometown Blues ô_o ~ アンヤ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Intervention // The Arcade Fire Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| apocalypse :> - Calimero (Demo) (feat. amarok & thymos) When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Master Blaster feat. Rachel Hie - Walkin in Memphis (Mike de Villes Club Mix) Sei deiner Welt soviel du kannst ein Engel, so wird sie dir trotz aller Mängel, soviel sie kann ein Himmel sein! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Jem - 24 ~ <3 ~ アンヤ |
|||||||
|
||||||
| Deftones ~ My Own Summer |
|
![]() |
||||||
| President Evil - Boneless *schon wieder Bock auf Festival hat bei dem geilen Wetter* NUR DER HSV ! - Jetzt erst recht ! |
|||||||