Thread: Songkette
|
Eröffnet am: 14.07.2003 11:35 Letzte Reaktion: 26.05.2026 14:14 Beiträge: 48599 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik - Forenspiele |
|
|
||||||
| never end(namie amuro) |
|
![]() |
||||||
| Das gelbe Monster - Rosenstolz If you hate the whole world ... ... you´re not alone |
|||||||
|
||||||
| rasberry juice(sweets) |
|
||||||
| > rasberry juice(sweets) hörts mit den e auf!!!*anfall* everybody - rocco |
|
|||||||
| Yami no kanata e - M.†.M |
|||||||
|
|||||||
| Everybody Hurts [R.E.M.] |
|||||||
|
||||||
| soul love (GLAY) n0 mU$1C n0 L1F€!!! |
|
|||||||
| every you every me (placebo) I died in my dreams What's that supposed to mean? ~Funeral Song~ |
|||||||
|
||||||
| gnade!!!! keine e mehr!!!! Elysium - Elysia |
|
||||||
| Missing you (GLAY) *hab euch das e am ende erspart, sonst hätt ich More than love von GLAY genommen!! XD* n0 mU$1C n0 L1F€!!! |
|
|||||||
| Unknown - Lifehouse See; even wise men jump in mistery somewhere down - but only a fool would jump the second time... |
|||||||
|
|||||||
| Next November (Scycs) Ich kam, weiß nicht woher, ich bin und weiß nicht wer, Ich leb, weiß nicht wie lang, ich sterb und weiß nicht wann, Ich fahr, weiß nicht wohin, mich wundert's, dass ich so fröhlich bin. Seto is the No.1!!!!!!!! |
|||||||
|
|||||||
| Ready Steady Go - L'arc~en~Ciel |
|||||||
|
|||||||
| Ore Hill (Badlees) Ich kam, weiß nicht woher, ich bin und weiß nicht wer, Ich leb, weiß nicht wie lang, ich sterb und weiß nicht wann, Ich fahr, weiß nicht wohin, mich wundert's, dass ich so fröhlich bin. Seto is the No.1!!!!!!!! |
|||||||
|
|||||||
| Lady Madonna (The Beatles) |
|||||||
|
||||||
| Attac of the orcs - battlelore |
|
![]() |
||||||
| Shiwase no Inu (Billy Ken) *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Es ist jedem möglich seinen Weg zu finden und sein Ziel zu erreichen. Man muss fest daran glauben, damit Wünsche und Träume in Erfüllung gehen. *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Shiwase no Inu (Billy Ken) Under the Bridge - Chilly Peppers |
|||||||
|
![]() |
||||||
| End of sorrow (Luna Sea) *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ Es ist jedem möglich seinen Weg zu finden und sein Ziel zu erreichen. Man muss fest daran glauben, damit Wünsche und Träume in Erfüllung gehen. *~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~*~ |
|||||||
|
||||||
| Winter again (GLAY) n0 mU$1C n0 L1F€!!! |
|
||||||
| noose - sentenced sorry fürs e!!!!! |
|
|||||||
| Everything - Lifehouse "and even if you don't wanna speak to me...that's allright with me" See; even wise men jump in mistery somewhere down - but only a fool would jump the second time... |
|||||||
|
|||||||
| > Everything - Lifehouse > "and even if you don't wanna speak to me...that's allright with me" Gichi-Gichi (Plastic Tree) aBstRuCt mY liFe |
|||||||
|
|||||||
| It's All Too Much (The Beatles) |
|||||||
|
||||||
| However (GLAY) n0 mU$1C n0 L1F€!!! |
|
|||||||
| > It's All Too Much (The Beatles) Heroine (Vidoll) aBstRuCt mY liFe |
|||||||
|
|||||||
| > > It's All Too Much (The Beatles) > > Heroine (Vidoll) Bäää... war zu spät... Rikashitsu (Plastic Tree) aBstRuCt mY liFe |
|||||||
|
||||||
| Unbreak My Heart (Tony Braxton) |
|
||||||
| this is the new shit - manson |
|
![]() |
||||||
| Toreandor II - Apocalyptica If you hate the whole world ... ... you´re not alone |
|||||||