Thread: Was hört ihr grade an Musik?
|
Eröffnet am: 26.10.2002 13:34 Letzte Reaktion: 06.03.2020 22:22 Beiträge: 81059 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik |
|
|
![]() |
||||||
| Jan Hegenberg - Fette Elfe x) Gamer sind geil <3 Gib Acht Menschenabschaum Bereite dich vor Bereite dich vor für ZIM |
|||||||
|
![]() |
||||||
| hide - Junk Story ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| dark funeral- atrium regina No moon is there, no voice, no sound Of beating heart; a sigh profound Once in each age as each age dies Alone is heard. Far, far it lies, |
|||||||
|
![]() |
||||||
| apocalypse :> - Spiel mir das Lied vom Bettler When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| DF_ final ritual No moon is there, no voice, no sound Of beating heart; a sigh profound Once in each age as each age dies Alone is heard. Far, far it lies, |
|||||||
|
![]() |
||||||
| HIM - Wicked Game ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Catamenia - Location:COLD When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Pierrot - Follower ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Pierrot - Acid Rain *___* ~ Beurteile nie einen Menschen nach seiner Fröhlichkeit, ich habe auch gelacht um nicht weinen zu müssen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Chrashing down - Reflexion You were always on my mind, everytime I open my eyes It's like forever and a day Season changes love to hate and just too little and much too late, it lasts forever and a day, today! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Pierrot - Acid Rain > > *___* dito ^^ ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| tyrese [aka black ty] - turn ya out [CN remix] If you love something let it go.. if it comes back to you it's yours... If it doesn't... it never was |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Pierrot - Psychedelic Lover ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Dark Tranquillity - The Mundane And The Magic When my whole world is turning You are the one who keeps me still You are someone I can lean on When my own feet are too weak |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Pierrot - Hello ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Cascada - Bad Boy Draga 04/2007 |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gazette - Terashii Kodou ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| secret service- ten o´clock postman kommt halt gerade im webradio^^ "In occidenta sita est in ora mundi" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| letzte instanz - frei |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gazette - Wakaremichi ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
||||||
| Within Temptation - Overcome "One day I wish you see you're not so beautiful within..." ~Everywhere is just a journey away...~ |
|
![]() |
||||||
| letzte instanz - meine innere stimme |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gazette - Miseinen ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gazette - uzuku aza to yugamu ura ~ Beurteile nie einen Menschen nach seiner Fröhlichkeit, ich habe auch gelacht um nicht weinen zu müssen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| the 69 eyes - rocker |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gazette - Chizuru ~ Beurteile nie einen Menschen nach seiner Fröhlichkeit, ich habe auch gelacht um nicht weinen zu müssen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| HIM - Razorblade Kiss ~Gakuhai for ever~ ~MYV rocks~ ~gazerock is not dead~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Fall Out Boy - Get Busy Living Or Get Busy Dying (Do Your Part To Save The Scene And Stop Going To Shows) ~ Beurteile nie einen Menschen nach seiner Fröhlichkeit, ich habe auch gelacht um nicht weinen zu müssen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Aya Kamiki - Kizu Darake Demo Dakishimete |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Good Charlotte - Face The Strange ~ Beurteile nie einen Menschen nach seiner Fröhlichkeit, ich habe auch gelacht um nicht weinen zu müssen. ~ |
|||||||