Thread: Assoziationskette
|
Eröffnet am: 26.09.2004 00:30 Letzte Reaktion: 28.05.2026 02:27 Beiträge: 73301 Status: Offen |
Unterforen: - Forenspiele |
|
|
![]() |
||||||
| Bruderherz XD »Wie ein Phoenix aus der Asche Werd ich auferstehen Und was mir unerreichbar schien Vor meinen Augen sehen« (L'Âme Immortelle) |
|||||||
|
![]() |
||||||
| "Brüderchen und Schwesterchen" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Rehkitz (auch wenn Brüderchen ein normales Reh war) Wo der Hunger anfängt, hört der Verstand auf. Theodor Eschenburg |
|||||||
|
![]() |
||||||
| >Rehkitz (auch wenn Brüderchen ein normales Reh war) Bambi xXx |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Klopfer der Hase Too many times romantic words were spoken. Too many words of love I said in vain. Too many times a foolish heart is broken! Now I'm home, but I can not stay. I dream of you - every day! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Klopfer der Hase -> Disney |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Disney ~~> Erinnerungen Lache, und die Welt lacht mit dir Weine, und du weinst allein |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Schönschminken von vergangenen Dingen. Wenn wir bald wegen Musikdownloads ins Gefängnis kommen, hoffe ich, dass wir nach Musikgenres getrennt werden. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Schönschminken von vergangenen Dingen -> Nostalgie |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Kindheitserinnerungen 'In the end, as we fade into the night, who will tell the story of your life? And who will remember your last goodbye?' - In The End [ Ausverkauf gegen Euro & KT ] |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Jugendsünde »Wie ein Phoenix aus der Asche Werd ich auferstehen Und was mir unerreichbar schien Vor meinen Augen sehen« (L'Âme Immortelle) |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Trunkenheit |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Trunkenheit Party 'The world is sleeping, but they still have hope, so ... I pray for morning, I swear I'll never let you die' - Resurrect The Sun [ Ausverkauf gegen Euro & KT ] |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Party -> Gäste |
|||||||
|
![]() |
||||||
| ---> Buffet |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Buffet -> Brunch |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Brotaufstrich >_< Don't ask her to be feminine. Don't let her drink over three glasses. If she hits you, act like it hurts. If it hurts, act like it doesn't On your 100th day together, give her a rose during her class. If she says she'll kill you, don't take it lightly. She likes to write. Encourage her |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Brotaufstrich--> Bioladen |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Distel xD (so heißt der bei meiner Uni ^^) Don't ask her to be feminine. Don't let her drink over three glasses. If she hits you, act like it hurts. If it hurts, act like it doesn't On your 100th day together, give her a rose during her class. If she says she'll kill you, don't take it lightly. She likes to write. Encourage her |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Kabarett (Distel heißt ein Theater in Berlin^^) |
|||||||
| Zuletzt geändert: 18.02.2013 23:56:20 | |||||||
|
![]() |
||||||
| Dark Cabaret Don't ask her to be feminine. Don't let her drink over three glasses. If she hits you, act like it hurts. If it hurts, act like it doesn't On your 100th day together, give her a rose during her class. If she says she'll kill you, don't take it lightly. She likes to write. Encourage her |
|||||||
|
||||||
| Interessanter Stil ((o__o *gerade gegoogelt*)) ... das behaupte ich nur. |
|
![]() |
||||||
| (:D Juhuu, ich konnte Werbung machen) Military Loli Don't ask her to be feminine. Don't let her drink over three glasses. If she hits you, act like it hurts. If it hurts, act like it doesn't On your 100th day together, give her a rose during her class. If she says she'll kill you, don't take it lightly. She likes to write. Encourage her |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Suger Rush XD (von "Wreck-It-Ralph" bzw gesungen von AKB48) ❂ Take a look around! ❂ Neu unser ~ Dojin ~ & ~ KaKAOs ~ Greetz euer _Eichi_J_ & die kleine black_shot_gun_bunny |
|||||||
|
![]() |
||||||
| --> Englisch { Ausverkauf gegen Euro & KT -> Supernatural und Final Fantasy Bücher } |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Netzjargon Don't ask her to be feminine. Don't let her drink over three glasses. If she hits you, act like it hurts. If it hurts, act like it doesn't On your 100th day together, give her a rose during her class. If she says she'll kill you, don't take it lightly. She likes to write. Encourage her |
|||||||
|
||||||
| OMGROFLMAO!!!!1 ((Sorry... xD)) ... das behaupte ich nur. |
|
![]() |
||||||
| Chaos. (Nun ja.. Was denn sonst? ^^) |
|||||||
|
||||||
| Hausaufgaben |
|
![]() |
||||||
| - - Schule - - "Der einzige Mensch, der sich vernünftig benimmt, ist mein Schneider. Er nimmt jedesmal neu Maß, wenn er mich trifft, während alle anderen immer die alten Maßstäbe anlegen in der Meinung, sie passten auch heute noch." (George Bernard Shaw) |
|||||||