Thread: Filmkette
|
Eröffnet am: 23.05.2004 17:02 Letzte Reaktion: 27.04.2026 09:51 Beiträge: 17523 Status: Offen |
Unterforen: - Realfilme - Forenspiele |
|
|
![]() |
||||||
| Im auftag des Teufels *S* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Stigmata ~A~ I just wanna jump... JUMP!X3 ~Lyla~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Azumi --->I "Wie kann ein einzelner Mensch denn nur so gnadenlos sein?" - "Das liegt daran, dass ich einmal ein Mensch war." "Sind denn alle Menschen so gnadenlos und so grausam?" - "Gnadenlosigkeit ist die Wurzel allen Lebens." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Interview mit einem Vampir ~R~ I just wanna jump... JUMP!X3 ~Lyla~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Robin Hood *D* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Day Of The Living Dead --> D "Wie kann ein einzelner Mensch denn nur so gnadenlos sein?" - "Das liegt daran, dass ich einmal ein Mensch war." "Sind denn alle Menschen so gnadenlos und so grausam?" - "Gnadenlosigkeit ist die Wurzel allen Lebens." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Das Leben des Brian ----N---- I believe,i can fly~ ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Nicht auflegen *N* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Nur mit dir ---->R Das Leben ist zu kurz, um lange zu suche. Lebe lang und sterbe schnell... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Ronin -N- „Hier entsteht eine Signatur“ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Never Say Never Again --> N "Wie kann ein einzelner Mensch denn nur so gnadenlos sein?" - "Das liegt daran, dass ich einmal ein Mensch war." "Sind denn alle Menschen so gnadenlos und so grausam?" - "Gnadenlosigkeit ist die Wurzel allen Lebens." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Noch einmal mit Gefühl --> L Ich bin ein Mensch, der nicht weiß, was für ein Mensch er ist. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Last Action Hero - o - Gefühle machen den Menschen fehlerhaft, aber ohne Gefühle wären wir keine Menschen... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Oceans eleven Nnnn Sometimes you must get cool down when you're to hot. But don't get to cool otherwise you'll frooze. So put always a hot-water bottle with you. |
|||||||
|
||||||
| New York Taxi - i - Quis custodiet ipsos custodes (Wer überwacht die Wächter) |
||||||
| Zuletzt geändert: 17.11.2005 17:32:58 |
|
![]() |
||||||
| in den schuhen meiner schwester XDDDD RRRRR |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Rendezvous mit Joe Black ^^ ~K~ I just wanna jump... JUMP!X3 ~Lyla~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Krieg der Welten NNN How do you do, do you do, The things that you do. No one I know could ever keep up with you. How do you do! Did it ever make sense to you To say Bye, Bye Bye? |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Nosferatu *U* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
||||||
| Underworld - d - Quis custodiet ipsos custodes (Wer überwacht die Wächter) |
|
![]() |
||||||
| deep blue sea *A* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Anaconda AAAAA How do you do, do you do, The things that you do. No one I know could ever keep up with you. How do you do! Did it ever make sense to you To say Bye, Bye Bye? |
|||||||
|
![]() |
||||||
| About a boy *Y* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| You can count on me EEEE How do you do, do you do, The things that you do. No one I know could ever keep up with you. How do you do! Did it ever make sense to you To say Bye, Bye Bye? |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Emelie - eine große liebe *E* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Eine wie keine EEE How do you do, do you do, The things that you do. No one I know could ever keep up with you. How do you do! Did it ever make sense to you To say Bye, Bye Bye? |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Eis - wenn die Welt erfriert *T* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| The Day after Tomorrow -->W Ich bin ein Mensch, der nicht weiß, was für ein Mensch er ist. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Wehrlos - Die Tochter des Generals *S* If today was perfect.... there would be no need for tomorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Schlaflos in Seattle -->E Ich bin ein Mensch, der nicht weiß, was für ein Mensch er ist. |
|||||||