Thread: Songkette
|
Eröffnet am: 14.07.2003 11:35 Letzte Reaktion: 26.05.2026 14:14 Beiträge: 48599 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik - Forenspiele |
|
|
![]() |
||||||
| Kiss And Control ~ AFI ~ L ~ ~ How many times will I go and take the bait Only for this hook to rip right through my face ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Leave Before The Lights Come On | Arctic Monkeys ~N~ Was living on the edge now Stayed up from school I played the pool Oh don't diss me kiss me Make me see the sun in me~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Nordisch by Nature - Fettes Brot -E- It's 106 miles to Chicago. We've got a tank full of gas, half a paket of cigarets. It's dark and we're wearing sunglases. Hit it! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Eleison ~ ASP ~ N ~ ~ How many times will I go and take the bait Only for this hook to rip right through my face ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| nothing else matters - metallica -s- ~ Und als Regentropfen meinen Körper säumten und mein Haar strähnig hinabhing,suchte ich nach Worten die beschreiben sollten, wie dieser Moment mich prägte, in dem ich nur an die Person dachte, die meine Lippen einst mit Liebe versiegelte und in deren Augen ich stets wie in einem tiefen Ozean versank...ohne zu ertrinken~ ...quando chiudo gli occhi vedo solo te... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Sleeptight ~ Lovex ~ T ~ ~ How many times will I go and take the bait Only for this hook to rip right through my face ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| TV & Me | Mando Diao ~E~ Was living on the edge now Stayed up from school I played the pool Oh don't diss me kiss me Make me see the sun in me~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| end of a century - blur -y- ~ Und als Regentropfen meinen Körper säumten und mein Haar strähnig hinabhing,suchte ich nach Worten die beschreiben sollten, wie dieser Moment mich prägte, in dem ich nur an die Person dachte, die meine Lippen einst mit Liebe versiegelte und in deren Augen ich stets wie in einem tiefen Ozean versank...ohne zu ertrinken~ ...quando chiudo gli occhi vedo solo te... |
|||||||
|
||||||
| Yesterday - The Beatles Y (schon wieder...) |
|
![]() |
||||||
| yellow - coldplay -W- ~ Und als Regentropfen meinen Körper säumten und mein Haar strähnig hinabhing,suchte ich nach Worten die beschreiben sollten, wie dieser Moment mich prägte, in dem ich nur an die Person dachte, die meine Lippen einst mit Liebe versiegelte und in deren Augen ich stets wie in einem tiefen Ozean versank...ohne zu ertrinken~ ...quando chiudo gli occhi vedo solo te... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Waisetsu ningyou - Vidoll ~U~ ~Gakuhai for ever~ ~gazerock is not dead~ ~Kagerou will never forget~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| under a soil and black stone - amorphis e ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| evidence - katatonia e ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| el cativo - mad sin (ich liebe mad sin *.*) o ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| omerta - katatonia [okayy... katatonia-überdosis XD] a ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| all this and more - mad sin ^.^ e ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| eve of the end - august burns red *kicher* d ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| dead men tell no tales - (rate mal) mad sin x3 s ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
||||||
| She's lost control - Joy Division L |
||||||
| Zuletzt geändert: 05.01.2007 02:27:08 |
|
![]() |
||||||
| Leader of the Rats - Arch Enemy ^^~ S ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| sin city calling - mad sin g ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| [du hast es ja echt mit deinem mad sin... ich schäm mich ja schon richtig die nicht zu kennen xDDD) great big white world - marilyn manson d ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Die a little more ~ Lovex ~ E ~ ~ How many times will I go and take the bait Only for this hook to rip right through my face ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| (jetzt kommt mal was anderes, ist aber ne ähnliche ecke und noch besser xD) demon machine - blitzkid edit: neeeein! dann eben english fire - cradle of filth e ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
| Zuletzt geändert: 05.01.2007 02:41:01 | |||||||
|
![]() |
||||||
| (aaaa~ah xD hm... un jetz die wohl genialste band ever!) eins zwei drei - jbo i ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
| Zuletzt geändert: 05.01.2007 02:43:00 | |||||||
|
![]() |
||||||
| (ja, jbo sind auch gut xD) in the end - linkin park ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| downfall - children of bodom l ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| love dictator - mad sin xD r ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| omg xD mad sin fanatikerin xDDD~ Refined By Your Embrace - As I Lay Dying ^.^~ E ♪ - ♪ Cry For Music Die For Music ♪ - ♪ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| (ich hör die cd gerade xD) es - schock s ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||