Thread: Was hört ihr grade an Musik?
|
Eröffnet am: 26.10.2002 13:34 Letzte Reaktion: 06.03.2020 22:22 Beiträge: 81059 Status: Offen |
Unterforen: - Sonstige Musik |
|
|
![]() |
||||||
| HIM - Bury Me Deep Inside Your Heart "if you want to see a rainbow you have to walk through the rain,if you want true love,you have to go through pain" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| The Used ~ Liar Liar (Burn In Hell) ~♱~... I never want to hear your voice because to me it's only noise. I hope you stay away. ...~♱~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| HIM - Poison Girl "if you want to see a rainbow you have to walk through the rain,if you want true love,you have to go through pain" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| 12012 - Aren't You Dead Yet? ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Liars ~ Freak Out ~♱~... I never want to hear your voice because to me it's only noise. I hope you stay away. ...~♱~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Zenith // Novembre Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Natasha Bedingfield-Soulmate |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Nil Recurring // Porcupine Tree Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Rewind Yesterday - Erased Am I that easy to erase? |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Dong Bang Shin Ki - 'O' Jung.Ban.Hub ~see, i can flutter better than you thought~ |
|||||||
|
||||||
| Avantasia - The Glory of Rome Wenn ihr glaubt ihr habt mich verstanden hab ich mich falsch ausgedrückt |
|
![]() |
||||||
| Deadman - Additional cause for sorrow |
|||||||
|
![]() |
||||||
| IN EXTREMO_ MEIN RASEND HERZ When night falls she cloaks the world in impenetrable darkness. A chill rises from the soil and contaminates the air suddenly... life has new meaning. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Yellowcard ~ Keeper ~♱~... I never want to hear your voice because to me it's only noise. I hope you stay away. ...~♱~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Sequence I: The Weight // Sieges Even Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Breaking Benjamin - Polyamorous ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Yellowcard ~ Dear Bobbie ~♱~... I never want to hear your voice because to me it's only noise. I hope you stay away. ...~♱~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Sequence III: Unbreakable // Sieges Even Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
||||||
| Slipknot - The virus of life Weil du die Augen offen hast, glaubst du, du siehst. [Johann Wolfgang von Goethe] |
|
![]() |
||||||
| Breaking Benjamin - Break My Fall ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Apocalyptica - helden Ich liebe die Dunkelheit,Denn im Dunkeln sieht man nicht Die Tränen auf dem Gesicht... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Papa Roach - To Be Loved ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Farin Urlaub- 10 ~*FICK das LEBEN, sonst FICKT es DICH!!!*~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Endstille- tired sun endstille sind schon fein.... When night falls she cloaks the world in impenetrable darkness. A chill rises from the soil and contaminates the air suddenly... life has new meaning. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Simple Plan - Me Against The World ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| The Poet And The Pendulum // Nightwish Pips. "Yes?" - "Mooorrre Coookiieeesss..." |
|||||||
|
![]() |
||||||
| old mans child- twilight damnation When night falls she cloaks the world in impenetrable darkness. A chill rises from the soil and contaminates the air suddenly... life has new meaning. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| 12012 - Pistol ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Serj Tankian - Empty Walls Ich liebe die Dunkelheit,Denn im Dunkeln sieht man nicht Die Tränen auf dem Gesicht... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| the GazettE - Hana Kotoba ~ Wir leben zu sehr in der Vergangenheit, haben Angst vor der Zukunft und vergessen dabei völlig die Gegenwart zu genießen. ~ |
|||||||