Thread: Namenkette!
|
Eröffnet am: 12.08.2002 21:31 Letzte Reaktion: 01.06.2026 14:53 Beiträge: 33020 Status: Offen |
Unterforen: - Forenspiele |
|
|
![]() |
||||||
| Georg Die Zeit vergeht nicht schneller als früher, aber wir laufen eiliger an ihr vorbei. George Orwell Visual Kei is not dead!! Folks Not Dead and I don´t Like Metal I Love it |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Ginger -> R Abby: "Geht klar, Sir!" Gibbs: "Abbyyyy....nenn mich nicht Sir!" Abby: "Geht klar, Ma"m!" - Navy CIS |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Romeo - O - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Olga ---a--- Die Zeit vergeht nicht schneller als früher, aber wir laufen eiliger an ihr vorbei. George Orwell Visual Kei is not dead!! Folks Not Dead and I don´t Like Metal I Love it |
|||||||
|
||||||
| Adroa, >A< |
|
![]() |
||||||
| Aurelia >>> A <<< "That's right. As long as he is with me, everything's okay. Should I become stained with evil, the light will surely kill me" Sting & Rogue are ♥ *.* |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Anette - E - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
||||||
| Eurofin, >N> |
|
![]() |
||||||
| Nadine - E - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Emilio - O - Der Egoismus und die Bösartigkeit der Menschen sind Grenzenlos. ♥ ♥ ♥ ------------------------------------------------- |
|||||||
|
||||||
| Ohishi >I< |
|
![]() |
||||||
| Ingrid - D - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Diana -> A Abby: "Geht klar, Sir!" Gibbs: "Abbyyyy....nenn mich nicht Sir!" Abby: "Geht klar, Ma"m!" - Navy CIS |
|||||||
|
||||||
| Atemu, auch wenn wir diesen Namen evtl schon mal hatten. >U< |
|
![]() |
||||||
| Ulli -> I Abby: "Geht klar, Sir!" Gibbs: "Abbyyyy....nenn mich nicht Sir!" Abby: "Geht klar, Ma"m!" - Navy CIS |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Ines - S - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Steve -> E Abby: "Geht klar, Sir!" Gibbs: "Abbyyyy....nenn mich nicht Sir!" Abby: "Geht klar, Ma"m!" - Navy CIS |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Elisabeth - H - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
||||||
| Hulk, >>K<< |
|
![]() |
||||||
| Kaoru >>> U <<< "That's right. As long as he is with me, everything's okay. Should I become stained with evil, the light will surely kill me" Sting & Rogue are ♥ *.* |
|||||||
|
||||||
| Umino >>O<< |
|
![]() |
||||||
| Oleg - G - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Ginger -> R Abby: "Geht klar, Sir!" Gibbs: "Abbyyyy....nenn mich nicht Sir!" Abby: "Geht klar, Ma"m!" - Navy CIS |
|||||||
|
||||||
| Rick >>K<< |
|
![]() |
||||||
| Klaus - S - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
||||||
| Sanio >>O<< |
|
![]() |
||||||
| Owen - N - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Nigel - L - Der Egoismus und die Bösartigkeit der Menschen sind Grenzenlos. ♥ ♥ ♥ ------------------------------------------------- |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Liam - M - The true soldier fights not because he hates what is in front of him, but because he loves what is behind him. |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Marlow - W - Der Egoismus und die Bösartigkeit der Menschen sind Grenzenlos. ♥ ♥ ♥ ------------------------------------------------- |
|||||||