Thread: Bandkette
|
Eröffnet am: 09.07.2004 18:07 Letzte Reaktion: 26.05.2026 14:15 Beiträge: 5500 Status: Offen |
Unterforen: - Forenspiele |
|
|
![]() |
||||||
| ich nehm mal das g... Gorefest T ~sleep all day party all night never grow old never die it`s fun to be a vampire(69)~ |
|||||||
|
||||||
| Green Day -Y- |
|
![]() |
||||||
| > Green Day > -Y- Yellow >W Nun ist die warme Spukzeit der Nacht in der die Grüfte gähnen und die Hölle selbst haucht die Pest in diese Welt nun tränk ich woll heiß Blut und tät Dinge die der heilige Tag mit Schaudern seh^^Hamlet |
|||||||
|
||||||
| Wolfsheim -M- |
|
![]() |
||||||
| Marylin Manson!^^ 'N' We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > 'N' Nickelback >K Nun ist die warme Spukzeit der Nacht in der die Grüfte gähnen und die Hölle selbst haucht die Pest in diese Welt nun tränk ich woll heiß Blut und tät Dinge die der heilige Tag mit Schaudern seh^^Hamlet |
|||||||
|
||||||
| Kettcar -R- |
|
![]() |
||||||
| > Kettcar > > -R- Rammstein >N Nun ist die warme Spukzeit der Nacht in der die Grüfte gähnen und die Hölle selbst haucht die Pest in diese Welt nun tränk ich woll heiß Blut und tät Dinge die der heilige Tag mit Schaudern seh^^Hamlet |
|||||||
|
||||||
| Nova International -L- |
|
![]() |
||||||
| Linkin Park 'K' We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
||||||
| Keane -E- |
|
![]() |
||||||
| E Nomine Wieder E We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
||||||
| Echt -T- |
|
![]() |
||||||
| The Lostprophets 'S' We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Silbermond.......xD -D- Sag mir mit wem du gehst, und ich sag dir wer du bist!! |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Silbermond.......xD > > -D- Dragon -N- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
||||||
| nin inch nails -S- |
|
![]() |
||||||
| > nin inch nails > > -S- Subway to Sally (schonwieder...) -Y- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Y&T (Yesterday and Today) -T- We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Y&T (Yesterday and Today) > > -T- The killers -S- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Slayer 'R' We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
||||||
| Rosenstolz -Z- |
|
![]() |
||||||
| > Rosenstolz > > -Z- Zwei -I- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
||||||
| In Extremo -O- |
|
![]() |
||||||
| > In Extremo > > -O- Overground *löl* -D- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Dredg --G-- Justify my reasons with your blood My Muse moments: 24/6 - Southside // 29/11 - Böblingen // 13/12 - Düsseldorf |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Gazette 'E' We were given shapes each, when we were born. And live under it, trying to keep somehow. Till the end we melt away... |
|||||||
|
![]() |
||||||
| Eurythmics --S-- Statt zu klagen, dass wir nicht alles haben, was wir wollen, sollten wir lieber dankbar sein, dass wir nicht alles bekommen, was wir verdienen. .~.~.(Dieter Hildebrandt).~.~. cooles Spiel: ->http://steal-it.de/?id=5863<- |
|||||||
|
![]() |
||||||
| > Eurythmics > > --S-- Slipknot -T- Fisch:" blop!" |
|||||||
|
||||||
| Timid Tiger -R- |
||||||
| Zuletzt geändert: 12.10.2006 13:42:35 |